Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

- Από ποιές συμπεριφορές του άλλου μπορώ να καταλάβω ότι με βλέπει ερωτικά;



Συνήθως καταλαβαίνω ότι ο άλλος-η με βλέπει ερωτικά με βιωματικό και όχι με λογικό τρόπο. Δεν πρόκειται για λογική ερμηνεία όσο για συναισθηματική εμπειρία. Ο έρωτας είναι σαν μια μαγνητική δύναμη που γεμίζει την ατμόσφαιρα. Θα μπορούσαμε όμως να αναφέρουμε κάποιες ενδεικτικές συμπεριφορές του άλλου που ίσως μας βοηθήσουν να βεβαιωθούμε για την ερωτική διάθεση του άλλου:



· Στέκεται πιο κοντά μου στο χώρο από ότι συνηθίζεται.

· Συμφωνεί υπερβολικά με όσα λέω.

· Χαμογελά συνέχεια όταν είναι μαζί μου.

· Αναζητά μια δικαιολογία για να μου τηλεφωνήσει χωρίς να υπάρχει ιδιαίτερος λόγος.

· Φροντίζει να βρίσκεται πάντα στο οπτικό μου πεδίο.

· Με κοιτάζει κλεφτά όταν δεν τον προσέχω.

· Προσπαθεί να με αγγίξει έστω και κατά λάθος.

· Άλλοτε είναι θερμός και εκδηλωτικός και άλλοτε είναι υποκριτικά αδιάφορος. Με την φαινομενική αδιαφορία του προσπαθεί να κρύψει το ενδιαφέρον του.

· Δείχνει ενδιαφέρον για την εξωτερική μου εμφάνιση.

· Είναι αγχώδης και υπερκινητικός.

· Είναι πανταχού παρών. Τον συναντώ όπου πηγαίνω «τυχαία».

· Ενδιαφέρεται για τους φίλους μου.

· Ακυρώνει άλλες δραστηριότητες για να με συναντήσει.

Σημείωση: Υπάρχουν άνθρωποι που είναι από τη φύση τους εξωστρεφείς, πληθωρικοί και εκδηλωτικοί. Είναι εύκολο να παρεξηγήσουμε τη φιλική συμπεριφορά των ανθρώπων αυτών εκλαμβάνοντάς την ως ερωτική. Γι αυτούς ο γλυκός λόγος, τα κομπλιμέντα, η εκδήλωση ενθουσιασμού, οι χειρονομίεςαποτελούν αυθόρμητες εκδηλώσεις συμπάθειας και όχι ερωτικής έλξης. Θα μας βοηθήσει να θυμόμαστε ότι η μεγάλη άνεση του άλλου και η υπερβολικές εκδηλώσεις συμπάθειας δεν σημαίνουν πάντα ερωτική διάθεση. Αρκετές φορές ο έρωτας εκδηλώνεται μέσα από την ανασφάλεια, το φόβο, το άγχος, την αποφυγή, και την ντροπή. Ιδιαίτερα οι όμορφες, εξωστρεφείς, εκδηλωτικές γυναίκες έχουν μπερδέψει πολλούς άνδρες χωρίς φυσικά να το επιδιώ