Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Τα χρόνια τα ευχάριστα ποτέ δεν θα ξεχάσω




Θυμάμαι τις πλατείες στις παλιές μου συνοικίες
Εκεί πού πάντα υπήρχαν οι καλύτερες φιλίες
Φιλίες που δεν ξέχασε κανείς από εμάς
Σημάδια που χαράκτικαν  με ήρωες εμάς
Ήρωες χαμένους απο τα χρόνια ξεχασμένους
Απ΄τα σπλάχνα τις ζωής θαλασσοδαρμένους



Περάσανε τα χρόνια άλλαξαν οι εποχές
Τίποτα δεν μoιαζει οπως ηταν εχθες
Θυμήσου στο σχολειο μονος τις εκδρομές
Γιατί εκει περνούσαμε αξέχαστες στιγμες
Στιγμές δεν ξεχαστηκαν και ΄μείναν χαραγμένες
Με στο μυαλό και την καρδιά για πάντα είναι θαμμένες
Θαμμένες με στην καρδιά και το μυαλό για πάντα εγώ θα τις ακολουθώ

Τα χρόνια τα ευχάριστα ποτέ δεν θα ξεχάσω
Τις μνήμες μου απ΄το μυαλό το ξέρω δεν θα χάσω
Τα χρόνια που περάσανε το ξέρω δεν γυρνάνε
Εκείνους που αγάπησα για πάντα θα θυμάμαι

Έχω πάψει να πιστέυω σε αληθινές φιλίες
Όλες αποδείχτηκαν σκάρτες συγκυρίες
Αλλάξανε οι καιροί αλλάξαμε και μεις
Χαθήκαμε στα όνειρα που ήταν μια στιγμής

Αγάπες και αισθήματα που δεν υπάρχουν πια
Άγχος και πρόβλημα καθόλου σιγουριά
Εγώ τα προσπερνάω έχω μάθει να πονάω
Και αν πληγώθηκα εγώ θα τραγουδάω

Τα χρονιά τα ευχάριστα ποτέ δεν θα ξεχάσω
Τις μνήμες απ΄το μυαλό το ξέρω δεν θα χάσω
Τα χρόνια που περάσανε το ξέρω δεν γυρνάνε
Εκείνου που χαθήκανε για πάντα θα θυμάμαι

Εκείνους που χάθηκαν που μόνους μας άφησαν
Που μόνους μας άφησαν που πίσω δεν γυρνάνε
Που πάντα θα θυμάμαι θυμάμαι που βρισκόμασταν
Μαζί στην γειτονιά μα χάθηκαν ξεχάστηκαν τα όνειρα αυτά



Ρήτορες - Χρονοδιάγραμμα
Artist: Geοrgιo A -Nikos F
Στίχοι:Νίκος Φωτόπουλος
Μουσική:Γιώργος Αθανασόπουλος
Παραγωγή:NG PRODUCTION