Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Ηθικό δίδαγμα...

Ένα μικρό παιδί τριάμιση χρονών βλέπει μια πολεμική ταινία στην τηλεόραση.
- Μπαμπά τι παθαίνουν οι άνθρωποι όταν πεθαίνουν;
- Τιποτα, απλά πεθαίνουν
- Μόνο στον πόλεμο πεθαίνουν;
- Οχι, όλοι πεθαίνουν
- Όλοι;
- Ναι,όταν ερθει η ώρα τους
- Εγω δεν θέλω να πεθάνεις εσύ και η μαμά, λέει ο μικρός κι αρχίζει να βουρκώνει
- Όλοι πεθαίνουν μικρέ μου, δεν είναι τίποτα το φοβερό
- Εγω δεν θέλω όμως! φωνάζει ο μικρός και ξεσπάει σε κλάματα

Ο μπαμπάς του τον αφήνει λίγο να ξεσπάσει και ύστερα του λέει

- Ξέρεις πόσο τυχερός είσαι που κλαίς τώρα αγάπη μου;
- Τυχερός; Αφού στεναχωριέμαι
- Ναι τυχερός. Κλαίς για όταν θα πεθάνουμε, γιατί αυτό που έχουμε σου αρέσει και θα σου λήψει. Σκέψου που εγώ έκλαιγα για κάθε στιγμή που οι γονείς μου έζησαν.

Ηθικό δίδαγμα
Ο θάνατος θα έρθει για όλους και όταν έρχεται όλων τα προβλήματα παύουν. Ομως με ποιούς διάλεξε η μοίρα να ζήσεις μπορεί να είναι μια τραγωδία