Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

Πιστεύετε στην τύχη;



Θεωρείς τον εαυτό σου τυχερό? Ότι η ζωή πάντα σου σκάει ένα χαμόγελο?
Έχετε πιάσει τον εαυτό σας, να τον θεωρούν οι άλλοι γούρικο?
Από το να σε στέλνουν να δεις ενα αποτέλεσμα (σε θέμα υγείας, εργασίας, πανελληνίων εξετάσεων) που θα επηρεάσει τη ζωή τους, μέχρι να μην σε αφήνουν να φύγεις από κάποιο μαγαζί, γιατί με το που πάτησες το πόδι σου γέμισε κόσμο?

Εγώ πιστεύω πως τίποτα δε γίνεται τυχαία... όλα γίνονται για ένα σκοπό... απλά πρέπει να δούμε τι έχουμε κάνει λάθος αν κάτι πάει στραβά... είναι εύκολο να τα ρίχνουμε στην τύχη και τη γκαντεμιά όλα... αλλά πρέπει να αναλάβουμε κάποια στιγμή τις ευθύνες μας....

Όσο για την τύχη με την έννοια πόσο τυχερός είναι κάποιος... πιστεύω πως αν κάποιος είναι φορτισμένος με θετική ενέργεια... έχει αυτοπεποίθεση τότε έχει όλες τις προδιαγραφές για να ονομάζεται 'τυχερός'

Ως θετική ενέργεια εννοείται η θετική σκέψη,απουσία ανησυχίας,αγάπη για τους άλλους και για τον εαυτό μας και επομένως αποβολή των αρνητικών σκέψεων και συναισθημάτων, όπως ο φόβος,η κακία,ο φθόνος,η αυτολύπηση και η αυτοτιμωρία.
Αποβολή δηλαδή της αρνητικής ενέργειας.Η συσώρρευση αρνητικών συναισθημάτων μας οδηγεί σε πράξεις κακές για εμάς και τους άλλους και αυτό συνηθίζουμε πολλοί να το ονομάζουμε "ατυχία".

"Με την τύχη που έχω όταν θα έρθει το πλοίο της ζωής μου, εγώ θα είμαι στο αεροδρόμιο"
Με αυτή την ατάκα γελάω απίστευτα.....αυτός που την είχε πει σίγουρα είχε μεγάλο αυτοσαρκασμό.