Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

Μαντιναδες............


     Μαντιναδες
"Ανάθεμα σε θάλασσα που μας χωρίζεις μίλια και δεν αφήνεις μια στιγμή να σμίξουνε τα χείλια"




"Γαρύφαλα μου έστειλες νύχτα στην αγκαλιά μου και ήρθε πάλι η άνοιξη ξανά μες στη καρδιά μου"




"Μου εμαθες να αγαπω να νοιαζομαι για σενα γι αυτο σε βαζω αγαπη μου πιο πανω απ τον καθενα!"




"Το σ'αγαπώ για να το πεις,πρέπει και να το νιώσεις αλλιώς αν δεν το εννοείς τον άλλον μην πληγώσεις."




"ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΞΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΕΙΣ...ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ!!!"




"Μ'ιντα μπογια 'βαψε ο θεος τσι κορες των μαθιω σου και δινουν χαρη και ομορφια σ'ουλο το προσωπο σου...♥ ♥ "




"ΚΡΙΝΟΥΣ ΚΑΙ ΡΟΔΟΠΕΤΑΛΑ ΚΑΙ ΑΝΘΗ ΜΥΡΩΜΕΝΑ ΜΑΖΕΨΑΝΕ ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ Κ ΦΤΙΑΞΑΝΕ ΕΣΕΝΑ.."




"ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ, ΑΝ ΗΜΟΥΝΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΣΟΥ, ΘΑ'ΒΓΑΝΑ ΦΥΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝΘΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΠΝΟΗ ΣΟΥ. ♥"




"ΣΑΝ ΤΑ ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΝΑ ΝΕΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΣΟΥ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΧΡΥΣΟ ΚΑΙ ΜΑΛΑΜΑ ΠΛΑΣΜΕΝΗ 'ΝΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ!!! ♥ "




"Η ΕΔΙΚΗ ΣΟΥ ΑΓΚΑΛΙΑ ΣΑΝ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΜΟΙΑΖΕΙ, ΑΠΟΥ 'ΧΕΙ ΜΕΣΑ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΦΟΥΡΤΟΥΝΑ ΔΕΝ ΤΟ ΣΚΙΑΖΕΙ."




"Όλα τα μάτια ο Θεός τα έφτιαξε με χώμα,μα εσένα με της θάλασσας και τ' ουρανού το χρώμα."




"Λύρα βιολί μα και ρακή μαντιναδοκοτσάκια Νάξο και Κρήτη κάνουνε αυτά εδώ αδερφάκια"

"

"Οντε τη θάλασσα θωρώ τη Κρήτη όλο θυμούμαι με πιάνει το παράπονο και δεν αποκοιμούμαι"




"Λεβεντες ζουνε στο Μοριά και ηρωες στη Μανη,άντρες βαστανε τ'αρματα, γυναίκες το δρεπάνι."




"Φίλε μολύβι και χαρτί ποτέ να μην σου λείπει Να κάνεις μαντινάδα σου κάθε χαρά και λύπη..."