Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑ ΜΟΥ




Εγώ μεγάλωσα σε γειτονιά με τσέρκι
κι οι θεωρίες σου με βρίσκουν μακριά
επιχειρήματα παράλογα και αστεία
προσπαθείς να με τρελάνεις λογικά
Eσύ γεννήθηκες για να αγαπάς εσένα
περνάς απέναντι και εξαίρεση καμιά
αν είναι έτσι αυτό που λες εσύ αγάπη
μάλλον ζητάς να με τρελάνεις λογικά..
Μελαγχολία μου εσύ κυρία μου
σε όλα τα δύσκολα εσένα αγκαλιάζω...
Μες το πουκάμισο έχω μια θάλασσα
μα τη ζωή μου δεν μπορώ να την νοικιάσω (x2)
Άδειο δωμάτιο με θέα μόνο δάκρυ
ξάγρυπνες νύχτες και αδέσποτα φιλιά
και εγώ σου λέω πως αυτό δεν είναι αγάπη
δεν μπορείς να με τρελάνεις λογικά
Ψυχή μου δείξε μου την επανάσταση σου
μην συμβιβάζεσαι σε θέματα καρδιάς
τι λόγο έχεις να νοικιάζεις τη ζωή σου
μελαγχολείς και σε αδιέξοδο τραβάς

ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑ ΜΟΥ - ΝΙΚΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΣ