Τετάρτη, 8 Μαΐου 2013

Οι δίαιτες του καλοκαιριού!



Ας περάσουμε και σε ένα πιο light θέμα που σίγουρα ενδιαφέρει όλους μας , μετά την κραιπάλη του Πάσχα και εν όψη του καλοκαιριού! Μετά από ένα σερφάρισμα στο διαδίκτυο βρήκαμε τις ακόλουθες διαιτητικές προτάσεις που μπορεί να μας απαλλάξουν από τις επιπτώσεις του αρνιού και του κοκορετσιού!


Η δίαιτα του Γκρέιπ φρουτ
Μία διάσημη δίαιτα 2 εβδομάδων, με θερμιδική αξία 800 KCal και περιορισμένη ποικιλία τροφίμων είναι αυτή του γκρέιπ φρουτ. Οι γιατροί την απαγορεύουν, παρόλα αυτά «κάποιοι» κάνουν πειράματα ακόμα. Πολλοί την εφαρμόζουν για αποτοξίνωση του οργανισμού μόνο για δύο μέρες. 


Πρωινό: Χυμός ή σάρκα Γκρέιπ φρουτ σκέτο καφέ ή τσάι.
Γεύμα: Χυμός σάρκα Γκρέιπ φρουτ, 2 αυγά, σαλάτα από τομάτα και αγγούρι χωρίς λάδι, 1 μεγάλη φρυγανιά και σκέτο καφέ ή τσάι.
Βραδινό: Χυμός ή σάρκα Γκρέιπ φρουτ, 150-200γρ κοτόπουλο ή μοσχάρι ή ζαμπόν άπαχο, σαλάτα από μισό μαρούλι, τομάτα, ξύδι ή λεμόνι και μυρωδικά και σκέτο καφέ ή τσάι.

Η δίαιτα της λαχανόσουπας
Στην δίαιτα της λαχανόσουπας μπορούμε να τρώτε όση λαχανόσουπα θέλουμε. Επίσης επιτρέπεται μόνο το νερό.
Ημέρα 1 Οποιοδήποτε φρούτο εκτός μπανάνας + λαχανόσουπα
Ημέρα 2 Λαχανικά, 1 ψητή πατάτα + λαχανόσουπα
Ημέρα 3 Συνδυασμός ημέρας 1 και 2
Ημέρα 4 Μπανάνες (μέχρι και 6) και άπαχο γάλα + λαχανόσουπα
Ημέρα 5 300 - 600γρ μοσχάρι βραστό + λαχανόσουπα
Ημέρα 6 Μοσχάρι 500 γρ. και λαχανικά + λαχανόσουπα
Ημέρα 7 Ρύζι, ένα ποτήρι φρέσκο φρουτοχυμό, λαχανικά + λαχανόσουπα


Η δίαιτα Αtkins
Αυτή η δίαιτα πρωτοεμφανίστηκε το 1970, φέροντας το όνομα του γιατρού που τη δημιούργησε. Όμως τα τελευταία χρόνια γνωρίζει νέες δόξες. Βασίζεται στο σκεπτικό ότι το συσσωρευμένο λίπος οφείλει την ύπαρξη του στην υπερέκκριση ινσουλίνης, η οποία ακολουθεί την υπερκατανάλωση τροφών πλούσιων σε υδατάνθρακες. Συνεπώς η εν λόγω δίαιτα απαγορεύει «δια ροπάλου» τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες που βρίσκονται σε γλυκά, ζυμαρικά, δημητριακά και πατάτες. Αποτέλεσμα: η έλλειψη τους ωθεί τον οργανισμό να αρχίσει να «καίει» το ήδη υπάρχον λίπος. Κανείς όμως δεν είπε τίποτα για τις πρωτεΐνες. Σωστά, διότι σε αυτήν την περίπτωση οι πρωτεΐνες αποτελούν βασικό συστατικό του καθημερινού μενού. Μάλιστα ο δρ. Ατκινς υπογραμμίζει ότι οι πρωτεϊνούχες τροφές ικανοποιούν καλύτερα το αίσθημα της πείνας και υποστηρίζει ότι η «συνήθεια» που αποκτά το σώμα να καίει το συσσωρευμένο λίπος διατηρείται και μετά τη δίαιτα.
Φυσικά το διαιτολόγιο προσαρμόζεται ανάλογα με τις προσωπικές ανάγκες εκείνου για τον οποίο προορίζεται. Ακολουθεί ένα δείγμα από το μενού μιας ημέρας.
Πρωινό : ομελέτα, 85 γρ., τοματοχυμός, μια φρυγανιά, μια κούπα τσάι ή καφές χωρίς καφεΐνη
Γεύμα : Σαλάτα του σεφ με ζαμπόν, κίτρινο τυρί, αυγό και λαδόξιδο
Δείπνο : Σαλάτα με θαλασσινών η οποία περιέχει σολωμό ποσέ και ποσότητα σπαραγγιών ίση με 2/3 του φλιτζανιού
Επιδόρπιο : Μισό φλιτζάνι φράουλες με κρέμα
( από το ert.gr)



Θερμιδική Δίαιτα

Για να διατηρήσετε το βάρος που έχετε, χρειάζεστε 35 θερμίδες ανά κιλό. Αν για παράδειγμα είστε 60 κιλά και θέλετε να μην πάρετε βάρος, πρέπει να καταναλώνετε 2.100 θερμίδες (60x35) την ημέρα. Αν, όμως, θέλετε να αδυνατίσετε, πρέπει να καταναλώνετε λιγότερες θερμίδες. Το πόσες λιγότερες θερμίδες θα καταναλώνετε εξαρτάται από το πόσο γρήγορα θέλετε να αδυνατίσετε. Αν για παράδειγμα καταναλώνετε 1.000 θερμίδες την ημέρα, θα χάσετε 1 κιλό την εβδομάδα.


(από το e-go.gr)