Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

Η αγάπη μας για την φύση

Θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου για να σε δω να ριζώνεις...να ανθίζεις και να απλώνεις τα κλαδιά σου στο όνειρο.Θα σε ποτίζω με ελπίδες και αγάπη.Θα σκαλίζω τη γη να μπορείς να ανασάνεις.Θα σε προστατεύω από τους κακούς.Αυτούς που χαίρονται να ξεριζώνουν χαρές,να καίνε ελπίδες ,να καταστρέφουν όνειρα.Και όταν θα κάθομαι στον ίσκιο σου ,θα σε καμαρώνω.....

Φωτογραφία: Έχω κατι μικρά δεντράκια στόν κήπο μου...στον κήπο της ζωής μου.(τους το αφιερώνω )..........................
Θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου για να σε δώ να ριζώνεις...να ανθίζεις και να άπλώνεις τα κλαδιά σου στο όνειρο.Θα σε ποτίζω με ελπίδες και αγάπη.Θα σκαλίζω τη γη να μπορείς να ανασάνεις.Θα σε προστατεύω απο τους κακούς.Αυτούς που χαίρονται να ξεριζώνουν χαρές,να καίνε ελπίδες ,να καταστρέφουν όνειρα.Και οταν θα κάθομαι στον ίσκιο σου ,θα σε καμαρώνω.....